تلفن اینترنتی یک خط تلفن ثابت ۸ رقمی است که در
بستر اینترنت کار میکند. درست مثل تماس صوتی واتساپ. با این تفاوت که مشتری شما
فکر میکند که با یک خط ثابت تماس گرفته است ولی شما از طریق کامپیوتر یا موبایل تنها
با نصب یک اپلیکیشن میتوانید به آن پاسخ دهید.
مزایای استفاده از تلفن اینترنتی:
-
پاسخگویی با استفاده از موبایل تنها با نصب یک
اپلیکیشن
-
قراردادن صدای ضبط شده منشی برای هدایت کاربر
-
تعریف اپراتور و داخلیهای مختلف
-
قرار دادن صف انتظار برای هر داخلی
-
تعریف ساعات کاری و قرار دادن صدای ضبط شده برای
ساعات غیرکاری
-
انتقال تماس بین داخلیهای مختلف
-
ضبط مکالمات
-
امتیازدهی در انتهای تماس
- دریافت پیام کاربر
بدون اتصال به اپراتور
نکاتی که باید قبل از خرید تلفن اینترنتی بدانید:
-
شما برای استفاده از تلفن اینترنتی به یک خط
اینترنتی نیاز دارید که یکبار در ابتدا باید آن را خریداری کنید. هزینه این خط
۲۰۰,۰۰۰ تومان میباشد.
-
همچنین این خط درست همانند خط موبایل دارای یک شارژ است
که افزایش موجودی آن بر عهده شما خواهد بود. هزینه این شارژ بسته به استفاده شما
متغیر خواهد بود. حداقل شارژ ۱۰,۰۰۰ تومان و حداکثر ۳۰۰.۰۰۰ تومان میباشد.
- بابت نگهداری این
سرویس، شما باید یک هزینه ماهانه پرداخت کنید. این رقم باتوجهبه تعداد اپراتورها
و داخلیها، حداقل ۳۰۰,۰۰۰ تومان و حداکثر ۶۰۰.۰۰۰ تومان میباشد.